רשת בתי הקפה 'קופיקס' השיקה ביום רביעי האחרון קמפיין בחירות ראשון מסוגו בו היא מציעה ללקוחותיה להשתתף במדגם ענק ולהשפיע על בחירת המועמד לראשות הממשלה באמצעות כוס הקפה שלהם.

נתוני המדגם שנאספו מכל סניפי הרשת בארבעת הימים האחרונים מיום השקת המהלך מאפשרים הצצה להלך הרוח הפוליטי ברחוב הישראלי:

55% מלקוחות קופיקס בחרו לשתות את הקפה שלהם בכוס עם שמו של ראש הממשלה בנימין נתניהו מתנוססת עליה. אחריו בפער גדול: מפלגת 'כחול לבן' של לפיד-גנץ עם 22%.

צילום: באדיבות קופיקס

 

נפתלי בנט ואבי גבאי צמודים עם פער מזערי ביניהם ובפער גדול מהמועמדים המובילים: נפתלי בנט  -6.68% ואבי גבאי  -5.60%.

ובאיזו עיר הכי רוצים להשאיר את נתניהו על כסא ראש הממשלה? בראש העין ועפולה נרשמו אחוזי ההצבעה הגבוהים ביותר לראש הממשלה עם 82%, ובעפולה עם 80%.

קבוצת תומכי 'כחול לבן' הגדולה ביותר נמצאת דווקא בגדרה שם כ-39% בחרו בהם לרשות הממשלה  אך נתניהו עדיין מוביל בעיר עם כ-49%.

תמונת  המצב בערים הגדולות: נתניהו מוביל גם בירושלים ובתל אביב עם 62% בירושלים ו50% בתל אביב. גנץ ולפידזוכים בתל אביב ל38% לעומת 12% בלבד בירושלים.

אירם גרייבר מנכ"ל רשת קופיקס מסר כי: "הבחירות הקרבות הן נושא המעניין את כל אזרחי ישראל, ואנו רואים היענות רבה והתלהבות בסניפים מהאפשרות לבחור ולהצביע באמצעות כוסות הקפה של קופיקס. החיבור לקופיקס, שהינה רשת "של העם", הוא טבעי. עשרות אלפי הכוסות שנמכרות ביום בסניפינו הפזורים בכל רחבי הארץ לצד העובדה שכל אחד יכול לקנות קפה או משקה חם אחר ולהשתתף במדגם, נותנות תוצאות המשקפות את הלך הרוח ברחוב הישראלי ומעצימות את אווירת הבחירות".

 

סיון חילאי

סיון חילאי