המירוץ למיליון בכנסת. צילום: יונה שניצר/TPS

 

הכנסת סגורה הבוקר (ראשון) למבקרים. הסיבה: "דיל" תוכן שיווקי שנרכש מרשת. לפי הפרסום של נתי טוקר ב"הארץ", שווי העסקה עלול להגיע ל-1.7 מיליון שקל, וכולל בתוכו שילוב של הכנסת בתכנית "המירוץ למיליון".

עוד לפי הפרסום העסקה עומדת בניגוד לאיסור על גופי התקשורת לכלול תוכן שיווקי בתכניות. עם זאת, לפי שעה עדיין לא נקבעו ההגדרות הברורות עבור שילוב התוכן השיווקי. נוסף על ההשתפות במרוץ למיליון רכשה הכנסת גם מסרים שיווקיים ופרסומיים אחרים בפלטפורמות השונות של רשת.

תגובת הכנסת לדיווח כפי שפורסמה ב"הארץ": "במסגרת האירועים החגיגיים לציון 70 שנים להיווסדה של הכנסת והרצון לקרב מגוון רחב ככל האפשר של אוכלוסיות וגילאים לפעילותה, ערכיה ומרכזיותה בחייה של האומה בעבר ובהווה, בחרה הכנסת להשתלב יצירתית בעונה החדשה של תוכנית 'המרוץ למליון'. בכנסת מדגישים כי כלל ההיבטים הכספיים מצויים עדיין בהליכי בחינה וכל נושא התשלום שייקבע לקראת עלייתה של התוכנית לאוויר יפורסם ציבורית כמקובל".

עדי דניאל

עדי דניאל

עורכת חדשות באתר ערוץ 20